11 Temmuz 2014 Cuma

Yunuslara Özgürlük

Herkese Merhaba;

Sizden kısacık bir ricam var.
Sadece 2 dakikanızı ayırıp, aşağıdaki videoyu izler misiniz?
İzledikten sonra eminim siz de paylaşmak ve bir şeyler yapmak isteyeceksiniz tıpkı benim gibi :(


Ayrıca imza kampanyalarına katılıp bu vahşeti de engelleyebilirsiniz.

www.yunuslaraozgurluk.com

banagozkulakol.tumblr.com

Lütfen sizde elinizden geleni yapın bu acımasızlığı, bu kötülüğü engellemek için.
Videoyu buradan izleyemezseniz BURADAN izleyebilirsiniz.

Herkese kucak dolusu sevgiler,
Pin It!

2 yorum:

  1. merhabalar,,,
    gectigimiz yaz kizimin dogumu icin gittigim amerikada,,yunuslarla ilgili cok buyuk bir eglence yerine gittik
    balinalarin vede yunuslarin sovlarini izledim,,,blogumda paylastim..
    fakat bir kac gun sonra..kizimin bu konu uzerine ilgilenmesi ile,,nasil egitildiklerini,,yavrularindan nasil ayrildiklarini...
    kisaca onlarin sessiz cigliklarini izledik,,
    blogumda tekrar paylasarak,,,herkezden ozur diledim..
    en cok ta okyanuslarin onlarin evi oldugunu,,,kabullenerek
    onlardan ozur diledim..
    paylasminiz icin tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan Hanım; asıl ben bu güzel paylaşımınız için çokkkk teşekkür ederim. bende bu videoları izlemeden önce bu kadar farkında değildim. Ne kadar çok duyurabilirsek, o kadar farkındalık yaratabiliriz. Tekrar teşekkür ederim. Kucak dolusu sevgiler,

      Sil

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...