16 Nisan 2014 Çarşamba

BabyShower Parti Konsepti :)

Herkese Merhaba;

Yine ben buralara gel(e)meyeli çok uzuuuuun zaman oldu :( Bu durumdan dolayı çok mutsuzum. Ama hayat okadar hızlandı ki benim için sanırım yetişemiyorum artık o hıza. Hem işlerin yoğunluğu hem evdeki 2 yaşındaki Delikanlı'm :) Beni baya yoruyor.
Yine bir konsept çalışması yaptım :) Yine çok ama çok keyifliydi. Böyle işlerle ilgilenmek beni çok mutlu ediyor. Sıfırdan bir şey tasarlamak, onu bir çok şeye uyarlamak keyif veriyor insana.
Bu hem bir babyshower partisiydi hem de büyük bir sürprizdi. İstanbul'a gittik. Tüm hazırlarımızı tamamladık ve Şirin Annemizi beklemeye başladık. İkizinin yaptığı bu sürpriz karşısında gözyaşlarını tutamadı Prensesin Annesi :)
Bu mutluluklara şahit olmak da ayrıca bir huzur ve mutluluk veriyor insana.
Neyse lafı fazla uzattım, işteeee karşınızda süslerimizzzzzzzz :)

Kapı önü hoş geldiniz görseli


Tatlı köşemiz :)




Bez pastamız :)


Yemek Süsleri Detaylarımız




Fotoğraf Çerçevesiz fotoğraf çekimi mi olur :) :)


Saçlar boş kalmasınnnn :)



Misafirleri uğurlarken ufak bir anı vermek güzel fikir :)


Umarım beğenmişsinizdir. Ben tasarlarken, uyarlarken ve sonucu görünce çok ama çok mutlu oldum.
Herkese kucak dolusu sevgiler,

Bilgi ve sipariş için: tugceonay@gmail.com




Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz Benim için Önemli !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...